DOBBY WORDEN!

Comfort, gezelligheid en happiness creëren voor onze klanten.

Een verschil maken in het leven van onze klanten. Maak hun week eenvoudiger, gezelliger, verlicht hen van een scala aan to-do's en creëer voor hen een echte woonbeleving om naar uit te kijken.

Check je Dobby gehalte!

  • Dagelijks bezoek je een aantal klanten en daarin ben je zowel een problem-solver als een hands-on personal assistant.
  • Enkele basis activiteiten die in jouw dag voorkomen: algemene boodschappen doen of specifieke items ophalen (vb. favoriete fles wijn van jouw klant), postpakket ophalen, vers boeket bloemen afhalen bij één van onze partners, handgeschreven Dobby nota achterlaten bij de klant.
  • Jouw missie is om een luxueuzere woonbeleving te creëren voor elke klant, waar het thuiskomen een hotel-gehalte krijgt omdat alles op zijn plaats staat.
  • Je gebruikt jouw people-skills om  een top-notch customer experience neer te zetten op een authentieke,  empathische manier. 

Hmm, wat nog?

  • Dobby zijn is allesbehalve een kantoorjob. Jouw kantoor speelt zich af in alles wat je doet voor onze klant. 
  • Geen enkel dag is hetzelfde. Je leert jouw klanten ook steeds beter kennen, waardoor je echt kan anticiperen op de klant. 
  • Je woont in, rond Antwerpen centrum (A’pen Zuid, Wilrijk, Berchem, ..) en je weet hoe je je het snelst en efficiëntst kan verplaatsen tussen A en B.
  • Je bent op zoek bent naar echte, emotionele voldoening in je werk. 
  • We koppelen jouw activiteiten met klanten uit de buurt. Jij kent de buurt uiteraard zeer goed en ver hoef je je niet te verplaatsen.

Wat bieden we jou?

Nieuwe uitdaging als Home Manager

Wat Dobby doet bestaat op dit moment nog nergens in België. Wij creëren nieuwe carrières.

Startup mentaliteit

De missie? Happiness creëren bij klanten. Jij bepaalt zelf jouw prioriteiten en de volgorde van jouw dagverloop.

Community

Wij starten een nieuw avontuur op en rekenen hiervoor op een can-do mentaliteit, waar iedereen elkaar ondersteunt.