FAQ

EEN ANTWOORD OP AL JOUW VRAGEN! STAAT HET ANTWOORD ER NIET BIJ? CONTACTEER ONS OP INFO@MYDOBBY.BE!

De werking

Absoluut! Elke week is het  dezelfde toegewijde Dobby die jou ondersteunt en de dingen uit handen neemt. Doordat zij jou beter leren kennen, zullen zij ook méér en méér anticiperen op jouw vragen. Wanneer het toch voorkomt dat jouw vaste Dobby (vb. ziek of vakantie) niet aanwezig is, dan zorgen we steeds voor een even toegewijde back-up! 

Neen, natuurlijk niet. Bij ons kan je kiezen dat we een reservesleutel bij jou ophalen. De ophaling gebeurt door één van de founders van My Dobby en we bewaken hem met ons leven tot de dag van jouw eerste service. Zo kan Dobby zichzelf binnenlaten, worden de verzoeken afgewerkt en sluit altijd netjes af. 

O-ja! Ons aanbod wordt continue uitgebreid. Zoek je een oplossing voor iets en vind je het nog nergens terug? Laat het ons gewoon weten en zo kunnen we kijken of we service niet gewoon maken. Ook werken we samen met verschillende partners (vb. hondenwandelaars, baby-sitters, klusjes diensten) die My Dobby coördineert. Zo kunnen we elke klant de optimale service geven. 

De prijzen

100 % NEEN. Bij My Dobby werken we resultaat gericht. Dit houdt in dat de prijzen zijn gericht op het resultaat, op de belofte die we maken. 

Dit houdt dus ook in, of we er nu één uur of toevallig eens drie uur over doen om jou die service te bieden, de prijs blijft hetzelfde, daar mag je op rekenen.

Wanneer je een wekelijkse service afneemt, dan heb je de betaling reeds gedaan voor de start van de service (QR-code). Wanneer je ook wenst gebruik te maken van on-demand diensten (vb. eenmalige bestelling van avondeten) dan betaal je uiteraard ook voor die service (via QR-code). We vragen steeds de betaling zo snel mogelijk uit te voeren. Zo kunnen we ons concentreren op het leveren van kwalitatieve diensten, in plaats van de administratie te regelen. 

Als we extra kosten maken, dan is het omdat we items (vb. boodschappen) aankopen in jouw plaats. Uiteraard betaal je ons dat bedrag terug. We vragen hiervoor geén extra fee, noch een extra percentage dat we erbij rekenen!  

Bij ons vind je geen kleine lettertjes en doen we alles om ‘ambetante’ verrassingen te vermijden.

Voor klanten

Selecteer jouw favoriete service via onze website. 

Vul enkele gegevens in (startdatum, lengte van de dienst, etc). Binnen de dag krijg je een bevestiging van je boeking, met hierin ook het betalingsverzoek.

Eens je de betaling hebt uitgevoerd, dan is jouw service gereserveerd!

Enkele dagen voor jouw geplande start, contacteert Dobby jou via telefoon of whatsapp bericht (jij hoeft hier niet aan te denken). Dit om even kennis te maken, nog enkele praktische details door te nemen, zodat jij met een gerust hart de service kan laten starten. Dit is uiteraard inclusief de service prijs.

Je kiest zelf of jij en jouw Dobby elkaar effectief ontmoeten in levende lijve. In deze tijden werken de meesten van thuis, dus de kans is groot dat Dobby bij jou langskomt terwijl je thuis bent. 

Onze services werken per week, op maandbasis. Zo kan je zelf kiezen hoelang je ons nodig hebt. Je kan op elk moment een pauze inlassen of stoppen (mits de gereserveerde maand if afgerond uiteraard) zonder bijkomende kosten.

Wij hebben verzekeringen, specifiek op maat van My Dobby, laten maken. Hierdoor is elke Dobby verzekerd voor ongevallen tijdens, op weg naar en van de dienstactiviteit. Tevens is elke Dobby verzekerd voor burgerlijke aansprakelijkheid, voor materiële en lichamelijke schade aan derden. U hoeft niet nog eens apart voor deze verzekeringen te betalen, de beide verzekeringen zijn reeds inbegrepen in onze prijzen. Meer informatie over onze verzekeringen vindt u hier.