Als je bijklust binnen de deeleconomie, val je onder een fiscaal en sociaal gunstregime. Hier geldt een belastingvrijstelling voor alle particulieren t.e.m. 31/12/2020 die bijverdienen via ons platform. Daarom is dit een gunstige regeling voor particulieren die een centje willen bijverdienen. Dit wordt mogelijk gemaakt door de wetgeving Onbelast Bijklussen en Deeleconomie.
Selecteer jouw favoriete service op onze website en vul de gevraagde gegevens in. Kunnen wij jouw reservering bevestigen, dan sturen we je onmiddellijk een mailtje met daarin ons betaalverzoek. Eens je de betaling hebt uitgevoerd, dan kan jouw service starten!
Onze services werken niet volgens abonnementen, noch lidmaatschappen. Je hangt aan niets vast. Zo kan jij zelf gewoon beslissen wanneer je ons nodig hebt.
We sturen je het betaalverzoek nadat we jouw reservering hebben ontvangen. Je kan betalen via een gewone overschrijving of via onze Payconiq QR code. We vragen je om deze zeker binnen de 3 dagen te voltooien.
Nadat we jouw reservering hebben bevestigd, contacteert jouw persoonlijke Dobby jou. Dit om al enkele praktische details door te nemen, zodat jij met een gerust hart de service kan laten starten. Dit is uiteraard inclusief jouw service prijs.
Je kiest zelf of jij en jouw Dobby elkaar effectief ontmoeten in levende lijve. Soms is het nodig, zoals bij het ophalen van een reservesleutel. Dobby contacteert jou met enkele mogelijkheden voor datum en tijdstip.
Je gaat naar onze website en daar vul je de gevraagde gegevens in. Momenteel organiseren wij meet & greets, zodat we elkaar leren kennen. Bij jouw inschrijving zal je al verschillende data zien wanneer de meet & greets plaatsvinden. Kort na je inschrijving krijg je van ons ene berichtje om jouw voorkeur datum vast te prikken! Houd je telefoon dus goed in de gaten!
Simpel! Wij geven jou een kijkje achter de schermen en onze unieke werking. Erna volgt een korte quiz omdat we toch zeker willen zijn dat je onze diensten goed begrijpt en het Dobby DNA in je hebt. Sluit je je bij ons aan, dan krijg je van ons je Dobby goodie bag mee naar huis!
Voor elke service die je verleent, wordt automatisch een transportkost gerekend. Deze transportkost dient om jouw verplaatsingen binnen een straal van 7 à 8 kilometer te vergoeden. Indien de opdrachten vereisen dat je grotere afstanden doet, bespreek je dit zelf, op voorhand met jouw klant.
Natuurlijk! Jij kiest zelf in welke maand(en) jij beschikbaar bent. Uiteraard vragen we om jouw diensten 100 % te vervolledigen voor die maand(en) waar je bij ons bijverdient.
Vergroot je eigen sociale netwerk, creëer gezelligheid en ontmoet gelijkgestemden. Je behoort tot een groep, die een nieuw soort job aan het creëren is en maakt deel uit van een supergroovy startup. Je mag er zeker van zijn dat wij allemaal voor elkaar zorgen. Elke Dobby kan altijd rekenen op zijn eigenste back up groep. Hier kan je altijd terecht met je vragen, ondersteuning, of een tasje koffie op de middag. Een Dobby staat er nooit alleen voor.
Dit zijn de prijzen zoals getoond op de website, bij ons vind je geen verrassingen. In de prijs inbegrepen zijn steeds de belangrijke verzekeringen: burgerlijke aansprakelijkheid als ongevallen. Evenals de transportkost voor normale verplaatsingen (7-8km) zijn inbegrepen.
Betalingen gebeuren steeds via ons platform. We sturen jou een e-mail met daarin het betaalverzoek. We vragen zeker om deze binnen de 3 dagen in orde te brengen, want wij storten de bijverdiensten rechtstreeks door naar jouw Dobby.
My Dobby heeft geen strikte, noch traditionele annulering voorwaarden, omdat we weten dat onze klanten flexibiliteit nodig hebben. Voor een verplaatsing of annulering vragen we om jouw Dobby zo snel mogelijk telefonisch in te lichten.
My Dobby mag wettelijk geen bedragen “voorschieten”. We vragen aan de klant om op voorhand een bedrag over te maken, dat de mogelijke kosten (vb tijdens een Live shopper) dekt. Na afloop ontvang je van ons uiteraard ook alle tickets of betaalbewijzen van onze gemaakte stops. Het bedrag dat niet werd gebruikt, krijg je automatisch teruggestort.
Absoluut! Wij hebben verzekeringen, specifiek op maat van My Dobby, laten maken. Hierdoor is elke Dobby verzekerd voor ongevallen tijdens, op weg naar en van de dienstactiviteit. Tevens is elke Dobby verzekerd voor burgerlijke aansprakelijkheid, voor materiële en lichamelijke schade aan derden. U hoeft niet nog eens apart voor deze verzekeringen te betalen, de beide verzekeringen zijn reeds inbegrepen in onze prijzen. Meer informatie over onze verzekeringen vindt u hier.
Vragen of gewoon nieuwsgierig? Bel, Whatsapp +32 491 72 72 99 of mail ons via info@mydobby.be!
Ontdek onze moderne butler service, aangepast aan moderne levensstijlen.