VERZEKERING

Gemaakt op maat van My Dobby

Onze verzekeringen zijn niet enkel op maat gemaakt, ze zijn ook automatisch verbonden aan elke dienstverlening. Dit houdt in dat je dit niet apart hoeft af te sluiten, noch afzonderlijk hoeft te betalen. De verzekeringen zijn reeds inbegrepen in onze serviceprijzen.

Zo kan elke dienstverlening in alle veiligheid en duidelijkheid plaatsvinden.

Welke soorten verzekeringen komen in aanmerking?
  • De ‘Burgerlijke Aansprakelijkheid Uitbating’: verzekert de schade aan derden in het kader van diensten uitgevoerd via het platform;
  • De ‘Burgerlijke Aansprakelijkheid Toevertrouwd Voorwerp’: indien u een goed beschadigt dat een klant u toevertrouwd heeft is de herstelling verzekerd;
  • De ‘Burgerlijke Aansprakelijkheid Na Levering’: verzekert de schade die door uw uitgevoerde werken werd berokkend aan derden;
  • De ‘Burgerlijke Aansprakelijkheid Lichamelijke ongevallen’: verzekert de dienstverlener in geval van blijvende invaliditeit, medische kosten en bijkomende kosten of bij overlijden.
In welke omstandigheden kan onze verzekering tussenkomen

Enkele voorbeelden waarvoor de verzekering, die via My Dobby voorzien is, kan tussenkomen:

  • De dienstverlener laat een kan koffie op uw tapijt vallen met een lelijke vlek als gevolg.
  • De dienstverlener verbrandt een hemd bij het strijken.
  • Tijdens de dienstuitvoering valt de dienstverlener van de fiets en raakt gewond.
Tot welk bedrag bent u verzekerd?
  • De ‘Burgerlijke Aansprakelijkheid Uitbating’ en de ‘Burgerlijke Aansprakelijkheid Na Levering’ vergoeden de lichamelijke, de stoffelijke en zelfs de immateriële schade tot €2.500.000 per schadegeval;
  • De ‘Burgerlijke Aansprakelijkheid Toevertrouwd Voorwerp’ vergoedt de stoffelijke en immateriële schade tot €25.000 per schadegeval.
Is er een franchise?

De Dobby neemt steeds de franchise ten laste, deze bedraagt € 250 of 10% minimum per schadegeval:

  • Garantie Uitbating: €250 per schadegeval
  • Garantie Toevertrouwd Voorwerp: 10% van het schadegeval, met een minimum van €250
  • Garantie Na Levering: minimum €250 per schadegeval, maximum €1.250
  • Garantie Lichamelijke ongevallen: € 150
Wat als er iets misloopt?

Stuur een e-mailbericht met de details van het incident op info@finaco.be.
Wij geven het dossier door aan onze verzekeringsmakelaar, die het met jou opvolgt.
Zo word je altijd in alle veiligheid geholpen!